Ταξιδεύοντας απο την Κρήτη στην Κολομβία - σελίδες

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Η Απόφαση ήταν Δύσκολη

Μετά από πολύ σκέψη, σχεδόν δέκα λεπτών, έκλεισα ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής με προορισμό την Κολομβία. Η αφορμή ήταν ένα βιβλίο και η αιτία, η δίψα μου για εξερεύνηση.

Τώρα ήρθε η στιγμή να σας αποκαλύψω την ημερομηνία γενεθλίων μου, είμαι γεννημένος την 9η Δεκεμβρίου, την μέρα που η φίλη μου Laetitia είχε την εξαιρετική ιδέα να μου χαρίσει ένα βιβλίο, χωρίς να γνωρίζει πόσο πολύ θα με επηρέαζε. Επέλεξε τον ταξιδιωτικό οδηγό του Lonely Planet για την Κολομβία, κάποτε είχαμε συζητήσει ότι θα ήθελα πολύ να πάω κάποτε σε αυτή την πολύ ξεχωριστή και ιδιαίτερη χώρα και να που τώρα οι μέρες πλησιάζουν.

Όπως περιγράφω παραπάνω μου πήρε μόλις δέκα λεπτά σκέψης να το αποφασίσω, μιας και το ίδιο βράδυ που ξεφύλλιζα το βιβλίο μπήκα στο ιντερνέτ για μερικές εικόνες και πληροφορίες και έριξα και μια ματιά σε αεροπορικά εισιτήρια με τυχαίες ημερομηνίες.

Αυτό κάποιοι το λένε τύχη, εγώ το λέω πεπρωμένο, έπεσα ίσως στο φτηνότερο εισιτήριο που μπορεί να βρει κανείς από Αθήνα για Κολομβία (Μποκοτά) με επιστροφή, αλλά ξαναλέω, αυτό ήταν η μονάχα η αφορμή. Την άλλη μέρα έκλεισα 2 εισιτήρια και μετά, αυτόματα, η διαθέσιμη τιμή διπλασιάστηκε, θα έρθει μαζί και ο φίλος μου ο Νίκος.
Αναχωρούμε στις 16 Φεβρουαρίου 2011.

Ταξιδέψτε μαζί μας στον μαγικό κόσμο του κόσμου...



Δεν υπάρχουν σχόλια: